
Yüksekova Devlet Hastanesi’nde gece poliklinikleri sayesinde yoğunluk azalıyor
Yüksekova Devlet Hastanesi, 2025 yılı itibariyle başlattığı kadın doğum başta olmak üzere bazı polikliniklerde mesai sonrası hizmetlerine devam ediyor.
Yüksekova Devlet Hastanesi, 2025 yılı itibariyle özellikle kadın doğum polikliniklerindeki yoğunluğu azaltmak amacıyla mesai sonrası poliklinik hizmetlerini sürdürüyor. Yapılan bu düzenlemeyle birlikte vatandaşlar artık gece saatlerinde de rahatlıkla sağlık hizmeti alabiliyor.
“Yoğunluğu azaltmak amacıyla gece polikliniklerini açtık”
Yüksekova Devlet Hastanesi Müdürü Osman Kaynar yaptığı açıklamada, bölgede kadın doğum hastalarının fazla olması nedeniyle ciddi bir yoğunluk yaşandığını belirterek, “Çok sayıda hastamız sıra bekliyordu. Bizler de bu yoğunluğu azaltmak ve daha kaliteli bir hizmet sunmak amacıyla gece polikliniklerini açtık. Amacımız, hastalarımızın rahat bir şekilde, sıra beklemeden muayene olup sağlıklı hizmet alabilmelerini sağlamak” dedi.
“Hizmet kapasitemizi her geçen gün artırıyoruz”
Kaynar ayrıca polikliniklerin günlük ihtiyaca göre değişebildiğini vurgulayarak, “Bazen 2, 3, 4 branş birden açabiliyoruz. İhtiyaca göre bu hizmetler düzenleniyor. Yüksekova Devlet Hastanesi olarak hizmet kapasitemizi her geçen gün artırıyoruz. Halkımıza daha kaliteli, daha güzel hizmetler sunmak için elimizden gelenin fazlasını yapmaya devam edeceğiz” ifadelerini kullandı.
Mesai sonrası poliklinik saatleri
Yeni düzenlemeyle birlikte mesai sonrası hizmet verecek poliklinikler ve saatleri şu şekilde belirlendi:
•Kulak Burun Boğaz (KBB) Polikliniği: Hafta içi her gün 16.30-18.30 saatleri arasında hizmet verecek.
•Beyin Cerrahisi Polikliniği: Pazartesi ve Salı günleri 16.00-18.00 saatleri arasında açık olacak.
•Kadın Doğum Polikliniği 1: Haftanın dört günü 18.00-20.00 saatleri arasında hizmet verecek.
•Kadın Doğum Polikliniği 2 ve 3: Ayın belirli günlerinde 16.30-18.30 saatleri arasında hasta kabul edecek.
Randevu sistemiyle hizmet
Osman Kaynar, mesai sonrası poliklinik hizmetlerinden yararlanmak isteyen vatandaşların Alo 182 Randevu Hattı veya MHRS sistemi üzerinden randevu alabileceklerini hatırlattı.

Reklamla algı oluşturma calisma ordaki sekreter otomasyonlarin üslubunu duzelttin. İşte o zaman milletin gözüne girersiniz denetim geldiğinde temizlik yaparsin algı oluşturmak için kaç tane haber yaptırdınız hastanenin durumu ortada doktorun kapısında otomasyon a iki haftadır randevu alamıyorum diyorum doktora rica edeyim musiat olunca belki bakar doktor bakmıyor diye kestirip atıyor insan gibi konuşsa hak verecem insanlar nasıl konuşacaklarini biliyorlar
Yanıtla (1) (0)Bu habere hastahane müdürün açıklama yapması manidar.Hastahane Başhekimi varken bu konunun muhatabı başhekim iken müdürün açıklaması doğru bulmadım
Yanıtla (0) (0)Hastanede ki bellirli kişilere insanlik ahlak ve uslub konusunda eğitim verin hastane daha iyi görünüyor. Hastanenin yüzü hasta ve hasta yakınları ile ilk iletişim e geçen sekreter keşke halkın orda gördüğü muameleyi görseniz
Yanıtla (1) (0)Hastanenin binası küçük çok kısıtlı imkanlarda hizmet veriyorsunuz Allah razı olsun ama keşke doktorlarin yaninda çalışanları bir eğitimden geçirseniz hasta ve hasta yakınları ile nasıl konuşacaklarini bilmiyor yaşlılar nasıl konuştuklarını bilmiyorlar yaşlaninca bir gün hasta olup hastane gittilerinde aynı muamele girdiklerin anlayacaklar. Ama burada tek sorumlu idare ve başhekim
Yanıtla (0) (0)Müdür bey sekreter ve otomasyonculariniz önce insanlara nasıl konuşmasını öğretin özellikle üroloji deki iki kişiden herkes şikayetçi
Yanıtla (1) (0)