Uzanarak motosiklet kullandı, can güvenliğini tehlikeye attı
Diyarbakır'ın merkez Bağlar ilçesinde uzanarak motosiklet kullanan sürücünün, hem kendi hem başkalarının canını hiçe saydığı anlar cep telefonuyla kaydedildi.
|
Son Güncelleme: 18.05.2026 17:17
| Kaynak: İHA
Bağlar ilçesi Turgut Özal Bulvarı'nda bir kişi uzanarak motosiklet kullandı. Şehir içinde kilometrelerce tehlikeli yolculuk yapan sürücü, hem kendi hem de başkalarının canını hiçe saydı.
Tehlikeli yolculuk ise arkasında ilerleyen bir aracın içinden cep telefonuyla kaydedildi.
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.