Saygı ailesinden taziye teşekkür mesajı
Geçtiğimiz günlerde Hakkari'nin Yüksekova ilçesinde hayatını kaybeden Nezir Saygı için kurulan taziyenin sona ermesinin ardından Saygı ailesi, taziye teşekkür mesajı yayımladı.
Yüksekova’da yaşayan Saygı ailesinin büyüklerinden 66 yaşındaki Nezir Saygı, yaklaşık bir buçuk yıldır mücadele ettiği amansız hastalık nedeniyle tedavi gördüğü Yüksekova Devlet Hastanesi’nde hayatını kaybetmişti. Merhumun cenazesi Altınbaşak (Zirili) köyünde toprağa verilmiş, taziyeler ise Yeşildere Mahallesi’nde bulunan Heci Zübeyt Camii’nde kabul edilmişti.
Taziyenin sona ermesinin ardından Saygı ailesi tarafından bir teşekkür mesajı yayımlandı.
Ailenin mesajında şu ifadelere yer verildi:
“Bizim için çok zor ve acı bir günde acımızı paylaşan, cenaze merasimimize katılan, arayan, mesaj gönderen, yanımızda olan, dualarıyla bizlere güç veren tüm akraba, dost, komşu ve sevenlerimize ailemiz adına en içten teşekkürlerimizi sunarız.
Paylaştığınız her dua, her güzel söz ve her destek acımızı bir nebze olsun hafifletmiştir. Allah hepinizden razı olsun, yapılan duaları kabul eylesin.
Mekânı cennet olsun. Rabbim merhumumuza rahmet; sizlere sağlık, afiyet ve sabırlar ihsan eylesin. Saygı ve dualarımızla.”