Bakan Murat Kurum: "Oğlaklı’da yeni bir şehir inşa ettik"
Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum, Diyarbakır'da yapılan yeni konutlar hakkında, "Oğlaklı'da yeni bir şehir inşa ettik, kardeşlerimizi evlerine kavuşturduk" dedi.
|
Son Güncelleme: 31.05.2026 19:27
| Kaynak: İHA
Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Kurum, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, "Oğlaklı'da yeni bir şehir inşa ettik, kardeşlerimizi evlerine kavuşturduk. Diyarbakır Oğlaklı Deprem Konutları; güvenli bir yaşamın, umudun ve dayanışmanın en güzel simgelerinden biri oldu" ifadelerini kullandı.

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.