Diyarbakır’da bayram denetimleri arttı

Diyarbakır İl Emniyet Müdürlüğü ekipleri, Kurban Bayramı arifesinde kent genelinde denetimlerini sıklaştırdı.

Diyarbakır İl Emniyet Müdürlüğü ekipleri, Kurban Bayramı arifesinde kent genelinde denetimlerini sıklaştırdı. Bayram sevincinin hüzne dönüşmemesi adına tüm sürücülerin trafik kurallarına uyması istendi.

Denetimler tüm sürücülere "Bayram Sensiz Olmaz" mottosu ile sıklıkla yapılan ihlallere karşı rehberlik ve bilgilendirme faaliyetlerinin yanı sıra 7 gün 24 saat esaslı devam ediyor.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

GÜNDEM Haberleri