İnce'nin sosyal medya ekibi ilk kez konuştu

İnce'nin sosyal medya ekibi ilk kez konuştu

Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce'nin paylaşım rekorları kıran sosyal medya ekibi ilk kez konuştu.

Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce’nin kampanya sürecindeki paylaşımlarıyla dikkat çeken sosyal medya ekibi, ilk kez bir ‘röportaj’ verdi.

İsimlerinin açıklanmaması kaydıyla gazeteci Pınar Tremblay ile internet üzerinden görüşen ekip, isimlerinin niçin ’10. Kat’ olduğunu anlattı; “Biz huzurlu, mutlu, üretim ekonomisine sahip, çağı yakalayan bir ülkenin yurttaşları olmak istiyoruz. Bunu anlayan, başarma cesareti gösteren, insana ve insanlığın evrensel değerlerine önem veren kişinin Muharrem İnce olduğunu biliyoruz. Bu nedenle onun kampanyasında hiçbir karşılık beklemeden gönüllü olarak günde 19-20 saat çalışıyoruz” dedi. Gençler, “Aslında bu kampanya hepimizin, tüm Türkiye’nin kampanyası; herkes bir şey üretiyor, paylaşıyor ve birbirine destek oluyor” ifadelerini kullandı.

Pınar Tremblay, “Ekipteki gençler Al-Monitor’un sorularını isimlerinin açıklanmaması kaydıyla hep birlikte yanıtladı. Zira Türkiye’deki mevcut baskı ortamında muhalefet saflarında olmanın bedelini ağır bir şekilde ödemekten korkuyorlar” ifadelerini kullandı; ekipteki gençlerin bir kısmının yüksek lisans öğrencisi olduğunu, bir kısmının özel sektörde çalıştığını, günün 24 saatini kampanyaya adamış durumda olduklarını yazdı.

‘KONUSUNDA UZMAN, 12 GENCİZ’

İsminiz niçin 10. Kat? Bize kendinizi tanıtır mısınız?

10. Kat ekibini cumhurbaşkanı (adayımızın) adaylık açıklamasından kısa bir süre sonra kampanyanın sosyal medya kısmının sorumluluğunu almak üzere oluşturduk. Türkiye’nin çeşitli yerlerinden gelen konusunda uzman 12 gençten oluşan gönüllü bir ekibiz. Ekibimize İstanbul’da kampanyayı yürüttüğümüz binanın 10. katında olduğumuz için bu ismi verdik.

Hepimiz Türkiye’nin orta sınıfı olarak değerlendirilen, emek yoğun yaşayan ailelerin çocuklarıyız. Dünyada x ve y olarak adlandırılan kuşağa ait gençleriz. Hamurunda halk kültürü olan, bu kültürü evrensel değerlerle besleyen insanlarız. Biz geleneksel iletişim mecralarının içine doğmuş, yeni medya ile yol almış geçiş dönemi nesliyiz. Teknoloji ve teknolojik gelişimin ekonomi-politik yansımalarını yakından izleyen, yaşadığı ülkede ve kentte bu gelişimi gözlemleyen gençleriz.

Her birimiz farklı akademik alanlarda, (iletişim, arkeoloji, mühendislik, kamu yönetimi gibi) eğitim almış kişileriz. Kişisel olarak farklı ilgi alanlarımız söz konusu: Sosyal sorumluluk projeleri, siyaset, felsefe, dijital aktivizm, müzik (ekibin ortak ilgili alanı enstrüman çalan sayısı fazla) bisiklet, e-spor, rugby ve elbette gastronomi ile de aramız iyidir

Etiketler : , , ,

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.